ÁSZF


HOLLÓHÁZI PORCELÁNMANUFAKTÚRA
WEBSHOP

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

Jelen Általános Szerződési Feltételek a Hollóházi Porcelánmanufaktúra Kft. (székhelye: 3999 Hollóháza, Károlyi utca 11., cégjegyzékszáma: Miskolci Törvényszék Cégbírósága 05-09-026489, adószáma: 24798954-2-05; a továbbiakban: Szolgáltató) webshopjában elérhető áruk általános vásárlási feltételeit, így különösen az áruk megrendelésével, a vételár megfizetésével és az áruk kiszállításával kapcsolatos feltételeket rögzíti (a továbbiakban: ÁSZF). Jelen ÁSZF meghatározza a Szolgáltatót és a Felhasználót megillető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, az áruk megrendelésével, a vételár megfizetésével, az áruk kiszállításával kapcsolatos feltételeket, valamint a fogyasztónak minősülő Felhasználóra irányadó szabályokat.

Az áru megrendelése előtt kérjük, feltétlenül olvassa el tájékoztatóinkat, ugyanis megrendelésével (a „rendelés leadása” gombra kattintással) a Szolgáltató és ön között a kosárban szereplő áru(k) tekintetében adásvételi szerződés jön létre a jelen ÁSZF-ben rögzített feltételekkel, amelyeket ön a megrendelés elküldésével elfogad (kivéve külföldi megrendelés esetén, lásd alább).

A Felhasználó megrendelésével létrejött szerződés távollévők között elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amely a Szolgáltató által ügyviteli rendszerében iktatásra kerül. A szerződés nyelve magyar.

A webshopban feltüntetett árak magyar forintban értendők, és az általános forgalmi adót tartalmazzák. Az árak tájékoztató jellegűek, a Szolgáltató fenntartja azon jogát, hogy üzletpolitikai okokból az árakat módosítsa, azzal, hogy az ármódosítás a már megkötött szerződések esetében nem lehetséges. Amennyiben a Szolgáltató egy árat hibásan tüntetett fel, a már megkötött szerződések esetében Felek a jelen ÁSZF „Eljárás hibás ár esetén” című fejezete alapján kötelesek eljárni.

A webshop által végzett személyes adatkezelésekkel kapcsolatos információkért kérjük, tekintse át a honlapon található Adatvédelmi tájékoztató elnevezésű dokumentumot. Fogyasztóvédelmi panaszával a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat a jelen ÁSZF 1. számú mellékletét képező tájékoztatásban foglalt elérhetőségeken.

1.Értelmező rendelkezések

Áru

a webshop kínálatában szereplő, és a Szolgáltató által értékesítésre kínált minden birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, amely a Szerződés tárgyát képezi;

Elérhetőségek:

Székhely és üzleti tevékenység postacíme: 3999 Hollóháza, Károlyi utca 11.

E-mail: info@hollohazi1777.hu

Telefonszám: [+06 (20) 241-1458];

Felek:

Szolgáltató és Felhasználó együttesen;

Felhasználó:

az árut megvásárló természetes vagy jogi személy;

Fogyasztó:

a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy;

Fogyasztói szerződés:

olyan szerződés, amelynél a Felhasználó Fogyasztónak minősül;

Kosár:

a Felhasználó által kiválasztott és megvásárolni kívánt áru(ka)t tartalmazó gyűjtő konténer;

Nem regisztrált felhasználó:

felhasználónév és jelszó nélküli, nem regisztrált felhasználó;

Regisztrált felhasználó:

a 3. fejezetben részletezettek szerint regisztrált, és így felhasználónévvel és jelszóval rendelkező Felhasználó;

Szerződés:

a Felhasználó és a Szolgáltató között létrejövő adásvételi szerződés;

Szolgáltató budapesti bemutatóterme:

Szolgáltató 1055 Budapest, Falk Miksa u. 7. szám alatti bemutatóterme;

Szolgáltató márkaboltja:

Szolgáltató 3999 Hollóháza, Károlyi utca 11. szám alatti márkaboltja;

Szolgáltató:

Hollóházi Porcelánmanufaktúra Korlátolt Felelősségű Társaság (székhelye: 3999 Hollóháza, Károlyi utca 11., cégjegyzékszáma: Miskolci Törvényszék Cégbírósága 05-09-026489, adószáma: 24798954-2-05)

Webshop

a Szolgáltató által kezelt https//www.hollohazi.hu internetes oldalon elérhető online áruház.

2. Böngészés a webshopban

A webshopot regisztrálás nélkül szabadon böngészheti, megismerkedhet áruinkkal, árainkkal. Az árukat többféle rendezőelv alapján, kategóriák szerint soroltuk be. A különböző kategóriákat a menüszalagról, illetve a főoldalon csempék formájában választhatja ki. Egy kategórián belül több alkategóriát is találhat, melyek az árupalettán való könnyebb eligazodást szolgálják. Minden áru árát bruttó, azaz a hatályos általános forgalmi adóval növelten tüntetjük fel, rendelés esetén ez képezi a fizetendő vételárat (a feltüntetett vételár a házhozszállítás költségét nem tartalmazza).

3. Regisztráció

A webshop használata során a látogatóknak lehetősége nyílik regisztrációval online felhasználó fiók létrehozására, amellyel nem kell minden vásárlás alkalmával megadniuk személyes adataikat, és a regisztrált profillal aktuális és korábbi vásárlásaikat nyomon tudják követni. A regisztrált felhasználói profillal való bejelentkezést követően leadott rendelés esetén a rendelés teljesítéséhez szükséges személyes adatok ismételt kitöltésére nincs szükség.

A regisztrációhoz szükséges személyes adatokról, valamint a regisztrált személyes adatok kezeléséről bővebben a honlap alján található Adatvédelmi tájékoztató és nyilatkozatunkban olvashat.

A regisztráció törlésére az info@hollohazi1777.hu címen, a fiók beazonosításához szükséges adatok feltüntetésével jelzett igény formájában van lehetőség.

4. Vásárlás a webshopban

  1. 1. Áru kiválasztása, kosárba helyezése:

Az árulistán szereplő áruk közül a kosár szimbólummal jelzett gombra kattintva kezdeményezheti az áru vásárlását, amivel egy árut elhelyez a kosárban, az áru darabszámát ezután van lehetőség módosítani. Miután az önnek tetsző árut a kosárba helyezte, folytathatja a vásárlást, és a kosárba újabb árukat helyezhet.

A böngészés és vásárlás során az oldal jobb felső sarkában található kosár szimbólumra kattintva a kosár aktuális tartalmát bármikor megtekintheti. Ennél a pontnál lehetősége van a vásárlást folytatni, új árukereséshez visszatérni, illetve a kosárból árukat törölni. Áru törlése vagy új áru hozzáadása esetén a rendszer újraszámolja az ön által megrendelni kívánt áruk árának összegét. Egy vásárlás alkalmával tetszőleges mennyiségű áru helyezhető a kosárba.

  1. 2. Rendelés véglegesítése, szükséges személyes adatok megadása:

Amennyiben további árut nem kíván a kosárba helyezni, a böngésző jobb felső sarkában található kosár szimbólumra kattintva juthat el a kosár tartalmára, ahol lehetőség van a rendelés véglegesítésére. A „szállítási adatok megadása” gomb megnyomásával a második lépésben megadhatja a szállítási és számlázási címadatokat. Ahol a vásárláshoz meg kell adnia azon postacímet, amelyre a házhozszállítást igényli, továbbá e-mail címét, amelyre a rendelés visszaigazolása küldhető, nevét, valamint telefonszámát, amelyen a rendeléssel vagy a házhozszállítással kapcsolatos kérdésben önt el tudjuk érni. Kérjük, hogy a felületen csak érvényes, használatban lévő e-mail elérhetőséget és telefonszámot szíveskedjen megadni. Amennyiben a számlázási és szállítási címe egyforma, kérjük pipálja be az „ugyanaz, mint a szállítási cím” választót és az adatok átmásolódnak a megfelelő helyekre. Amennyiben házhozszállításra nem tart igényt, és az árut a Hollóházi márkaboltban, vagy a budapesti bemutatóteremben személyesen kívánja átvenni, az oldal tetején található szállítási módok közül a személyes átvételt szükséges kiválasztania a legördülő sávban.

Belföldi szállítás esetén a szállítási költség megjelenik az összegző táblázatban, külföldi szállítás esetén az ország megadása után és a cím megléte alapján számolódik ki a szállítási költség.

Az összegzés gombra kattintva az „összegzés” oldalra kerül. Az összegzés oldalon ellenőrizheti az ön által eddig a vásárlás során megadott adatokat. Valamint itt kiválaszthatja az önnek tetsző fizetési módot. Webshopunkban online bankkártyás fizetés és postai utánvét érhető el, továbbá márkaboltban történő személyes átvétel esetén készpénzes fizetés is lehetséges. Amennyiben téves adatot adott meg, a korábbi menüpontra való visszalépéssel van lehetősége az adatot javítani. Rendelését a „rendelés leadása” gombra kattintva adhatja le.

5. Fizetés

A bankkártyás fizetés révén ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után, bankkártyás fizetés esetén a rendelés leadása gombra kattintva az oldal átirányítja önt a K&H Bank Zrt. által üzemeltetett biztonságos fizetési oldalra, ahol a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál „fizetés bankkártyával” feliratra kattintsanak, majd a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, és Maestro típusú kártyákat fogadja el. A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz. A K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. hibaüzenetben közli a hiba okát.

A fizetési oldal a rendelés pontos ellenértékét tartalmazza. A fizetési oldalon megadott bankkártya adatait a K&H Bank Zrt. fokozott biztonságú elektronikus rendszere bizalmasan kezeli. Egyebekben a K&H Bank Zrt. felületének részletes használati feltételei a https://www.kh.hu/bank oldalon érhetőek el. Bankkártyaadatait a Szolgáltató semmilyen formában nem kezeli.

Utánvét kizárólag magyarországi szállítási cím esetén választható. Ebben az esetben a fizetés az áru átvételekor a futárnál készpénzben lehetséges. Ez esetben utánvétes számlát állítunk ki, s azt külön juttatjuk el önnek a küldeménnyel együtt. Személyes átvétel esetén a Szolgáltató márkaboltjában, illetve a Szolgáltató budapesti bemutatótermében készpénzes és bankkártyás fizetésre van lehetősége.

6. Elektronikus számla, visszaigazolás

A rendszer az online felületen leadott megrendeléséről legkésőbb 1 munkanapon belül e-mailben elektronikus visszaigazolást küld az ön által a rendelés vagy a regisztráció során megadott érvényes e-mail címre. Hétvégén és munkaszüneti napokon megrendeléseket nem dolgozunk fel. Az ezen idő alatt beérkezett megrendelések feldolgozása a következő munkanapon történik.

Amennyiben rendelését véletlenül vagy tévedésből adta le, a hibás rendelésleadást követően ügyfélszolgálatunkon legkésőbb a következő munkanap reggel 9 óráig minden következmény nélkül lemondhatja telefonon vagy e-mailben.

A Szolgáltató minden vásárlásról elektronikus számlát állít ki, amely tartalmazza a megrendelt árura vonatkozó adatokat (az áru megnevezését, ÁFA kulcsot, ÁFA értékét, nettó egységárát, mennyiségét, nettó és bruttó értékét), a Szolgáltató és a Felhasználó adatait, a fizetésre vonatkozó adatokat, és az esetleges kiszállítás költségét is.

A kiállított áruszámla megfelel az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvényben és a vonatkozó egyéb jogszabályokban foglaltaknak. Az adott áru irányadó vételára mindig a kiválasztott áru mellett van feltüntetve, ÁFA-val növelt összegben.

7. Szállítás/átvétel

7.1. Magyarországra történő szállítás esetén:

A weboldalunkon kiválasztott és megrendelt árukat ön a lehetőségekhez mérten legkorábban (2-3 munkanap), de – amennyiben az áru készleten van – legfeljebb 5 (öt) munkanapon belül kapja kézhez. Személyes átvétel esetén e-mailben értesítjük önt arról, hogy a áru átvehető a Szolgáltató márkaboltjában, vagy Szolgáltató budapesti bemutatótermében. Amennyiben az ön által megvásárolt áru nincs készleten, erről, valamint a szállítás vagy átvétel várható idejéről a rendelésről történő visszaigazoló e-mailben tájékoztatjuk önt.

A csomagolás költségét a vásárláskor nem számoljuk fel.

Ön a kézbesítést illetően az alábbi lehetőségek közül választhat:

7.1.1. Házhozszállítás Magyarország területén:

Futárszolgálatunk (Magyar Posta) a megrendelés visszaigazolását követően legfeljebb 5 (öt) munkanapon belül házhoz szállítja a megrendelt árukat. A kiszállítás a futárszolgálat által munkanapokon 8:00 és 17:00 óra között történik.

A Magyarország területére történő házhozszállítás aktuális díjáról a „Szállítási és rendelési információk” menüben érdeklődhet, amely információk a weblap alján lévő menüpontban érhetőek el.

7.1.2. Személyes átvétel:

A megrendelt áruk személyes átvétel jelölése esetén átvehetők:

  • személyesen a Szolgáltató márkaboltjában, a 3999 Hollóháza, Károlyi utca 11. szám alatt
  • személyesen a Szolgáltató budapesti bemutatótermében, az 1055 Budapest, Falk Miksa u. 7. szám alatt.

A személyes átvétel díjmentes.

 

7.2. Külföldi megrendelés esetén:

A weboldalunkon kiválasztott és megrendelt árukat – amennyiben az áru készleten van – legfeljebb 2-3 (kettő-három) munkanapon belül átadjuk nemzetközi szállítmányozási partnerünknek, a DHL Expressnek (DHL). Ezt követően a DHL felveszi a megrendelővel a kapcsolatot és tájékoztatja a várható szállítási időről. Személyes átvétel esetén e-mailben értesítjük önt arról, hogy az áru átvehető a Szolgáltató márkaboltjában, vagy a Szolgáltató budapesti bemutatótermében. Amennyiben az ön által megvásárolt áru nincs készleten, erről, valamint a szállítás vagy átvétel várható idejéről a rendelésről történő visszaigazoló e-mailben tájékoztatjuk önt.

A csomagolás költségét a vásárláskor nem számoljuk fel.

Ön a kézbesítést illetően az alábbi lehetőségek közül választhat:

Házhozszállítás Magyarországon kívüli területre:

Nemzetköz szállítmányozási partnerünk (DHL Express) a megrendelés visszaigazolását követően értesíti a szállítás várható időpontjáról.

A Magyarország területére történő házhozszállítás aktuális egyedi díját rendszerünk az összegzés oldalon kalkulálja, az aktuális díjszabásról a DHL Expressz weboldalán, a https://www.dhl.com/hu-hu/home.html címen tájékozódhat.

8. Eljárás hibás ár esetén

Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett ár esetén a Szolgáltató felajánlja a megrendelt áru valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely lehetőséget a Felhasználónak joga van elfogadni, vagy elutasítani. Elfogadás esetén a Felek között a valós ár alapulvételével jön létre a Szerződés. Elutasítás esetén a Szerződés a Felek között nem jön létre.

Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül a 0 Ft-os ár vagy kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezménnyel hibásan feltüntetett ár.

9. Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek

A Felhasználó az áruval vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszát az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Panaszügyintézés helye:
3999 Hollóháza, Károlyi utca 11.

Ügyfélszolgálat:
3999 Hollóháza, Károlyi utca 11.

levelezési cím:           3999 Hollóháza, Károlyi utca 11.

telefon:                       [hétfő, szerda, péntek (9:00 - 17:00)]
internet:                      https://www.hollohazi.hu
e-mail:                        info@hollohazi1777.hu [munkanapon (9:00 - 17:00)]

A Felhasználó a panaszt a fenti levélcímen, telefonszámon vagy e-mail címen teheti meg.

A Felhasználó a Szolgáltatónak, illetve a Szolgáltató érdekében vagy javára eljáró személynek az áru Felhasználó részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti a Szolgáltatóval.

A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát

a)         személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni,

b)         telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb 30 napon belül – az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelőn – az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.

Az írásbeli panaszt a Szolgáltató – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles.

A Szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

A Felhasználó panaszának elutasítása esetén a fogyasztói jogvita rendezése érdekében jogosult fogyasztóvédelmi hatósághoz vagy békéltető testülethez fordulni az alábbiak szerint:

Amennyiben a Felhasználó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a fogyasztóvédelmi hatósághoz. Általános fogyasztóvédelmi hatóságként a Felhasználó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes kormányhivatalok járnak el, amelyek listája az alábbi linken elérhető: https://www.kormanyhivatal.hu/hu/elerhetosegek.

A Felhasználó fogyasztói jogvita esetén – a jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése érdekében – jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulni. A békéltető testület eljárása a Felhasználó kérelmére indul, az eljárás megindításának feltétele, hogy a Felhasználó a Szolgáltatóval közvetlenül megkísérelje a jogvita rendezését.

A területileg illetékes békéltető testületek elérhetőségeit a jelen ÁSZF 1. számú melléklete tartalmazza. Amennyiben a Felhasználó nem rendelkezik belföldi lakóhellyel és tartózkodási hellyel, úgy az eljárásra a Szolgáltató székhelye szerinti békéltető testület illetékes, amelynek elérhetőségei az alábbiak:

Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara által működtett Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefon: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

A Felhasználó az online vásárláshoz kapcsolódó fogyasztói jogvitája bírósági eljáráson kívüli rendezése és jogainak érvényesítése érdekében igénybe veheti az Európai Bizottság által működtetett online vitarendezési platformot. Az online vitarendezési platform itt érhető el: http://ec.europa.eu/odr

Végezetül a Felhasználó jogosult továbbá a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére is polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

A Szolgáltatónál magatartási kódex nem áll rendelkezésre.

10. Elállás, felmondás, szavatossági jogok

A Szolgáltató webshopjában történt online megrendeléssel létrejött szerződéstől ön a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezései szerint jogosult indokolás nélkül elállni vagy a szerződést indokolás nélkül felmondani az áru(k) átvételétől számított 14 (tizennégy) napon belül.

A felmondási határidő attól a naptól számított 14 (tizennégy) nap elteltével jár le, amelyen ön vagy az ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az árut átveszi.

Az elállási/felmondási jog gyakorlásának módjáról, lehetőségeiről és feltételeiről, valamint a kellékszavatosságra és áruszavatosságra vonatkozó jogairól és lehetőségeiről további hasznos információkat a honlap alján található Elállási/felmondási jogról és szavatossági jogokról szóló tájékoztatónkban talál.

11. Vegyes rendelkezések

A Szolgáltató fenntartja a jogot jelen ÁSZF egyoldalú, a Felhasználók előzetes tájékoztatása mellett történő módosítására. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a webshop honlapjának első használatával válnak hatályossá a látogatóval szemben, és kizárólag az ezt követően leadott rendelésekre irányadóak.

A Szerződés fennállása alatt a Felek kötelesek egymással együttműködni, kötelesek egymást kölcsönösen tájékoztatni, valamint a szükséges egyeztetéseket lefolytatni. Felek kötelesek a jelen szerződéssel kapcsolatos, vagy abból eredő minden vitájuk rendezését tárgyalás útján megkísérelni.

A Szolgáltató részéről a Szerződésben és jelen ÁSZF-ben foglalt bármely jog késedelmes érvényesítése, illetve érvényesítésének elmulasztása nem jelenti a jogok érvényesítéséről való lemondást, illetve valamely jog részleges vagy kizárólagos érvényesítése nem zárja ki a többi, illetve a fennmaradó jog érvényesítését.

A jelen ÁSZF egyes rendelkezései egymással összhangban értelmezendőek, és amennyiben a jelen ÁSZF valamely rendelkezése vagy egy beazonosítható része érvénytelennek bizonyul, akkor az ilyen érvénytelenség nem érintheti az ÁSZF többi rendelkezését vagy annak beazonosítható részeit.

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a magyar jog szabályai, így különösen a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései irányadók.

Az ÁSZF jelenlegi verziója 2022. szeptember 1-én lépett hatályba.

Mellékletek:

  1. számú melléklet: Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei.

 

 

1. számú melléklet:

Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei.

Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefon: 06-76-501-525
Fax: 06-76-501-538
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu
Levelezési cím:
6001 Kecskemét Pf. 228.

Békés Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefon: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976
E-mail: bekeltetes@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefon: 06-46-501-091 (új ügyek)
              06-46-501-871 (folyamatban lévő ügyek)
Fax: 06-46-501-099
E-mail: bekeltetes@bokik.hu
Postacím: 3501 Miskolc, Pf. 376.

Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara által működtett Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefon: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

 

Heves Megyei Gazdasági Kamarák mellett működő Békéltető Testület

Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Telefon: 06-36-416-660/105 mellék
Fax: 06-36-323-615
E-mail: bekeltetes@hkik.hu
Levélcím: 3301 Eger, Postafiók 440.

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park. 8. II. em. 305-306.
Telefon: 20-373-2570
E-mail: bekeltetotestulet@iparkamaraszolnok.hu

Komárom-Esztergom Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefon: 06-34-513-010
Fax: 06-34-316-259
Email: bekeltetes@kemkik.hu

Nógrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

Cím: 3100 Salgótarján, Mártírok útja 4.
Telefon: 06-32-520-860
Skype: 06-32-520-860
Fax: 06-32-520-862
E-mail: nkik@nkik.hu

Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Baranya Megyei Békéltető testület

Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.,
Telefon: +36-72/507-154,
Fax: +36-72/507-152
Mobil: 20/283-3422
E-mail: info@baranyabekeltetes.hu

Pest Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

Cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. 4/2.
Telefon: 06-1-792-7881
Fax: 06-1-792-7881

E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

Csongrád-Csanád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefon: 06-62-554-250/118
Fax: 06-62-426-149
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefon: 06-22/510-310
Fax: 06-22-510-312
E-mail: bekeltetes@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefon: 06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

Cím: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.
Telefon: 06-52-500-710/745
Fax: 06-52-500-720
E-mail: bekelteto@hbkik.hu

Somogy Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

Cím: 7400 Kaposvár, Anna u. 6.
Telefon: 06-82-501-000
Fax: 06-82-501-046
E-mail: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefon: 06-42-420-180
Fax: 06-42-420-180
E-mail: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefon: 06-74-411-661
Mobil: 06-30-6370-047
Fax: 06-74-411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefon: 06-94-312-356
Fax: 06-94-316-936
E-mail: pergel.bea@vmkik.hu

Veszprém Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. (Pf.: 220)
Telefon: 06-88-814-121
Fax: 06-88-412-150
E-mail: info@bekeltetesveszprem.hu

Zala Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefon: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

 

Általános Szerződési Feltételek letölthető dokumentum

Webshop kínálatunk

Classic kép Classic
Díszes formavilág, hagyományos minta, tökéletes színharmónia.
Exclusive kép Exclusive
Művészi alkotások – porcelánból.
New Line kép New Line
Merész, újszerű, fiatalos, egyszóval „újhullámos”.
Az első Hollóházim kép Az első Hollóházim
Azoknak, akik most lépnek be először a Hollóházi porcelán világába.
Home kép Home
Otthon, édes otthon! – porcelánnal díszítve.

Hollóházi márkabolt

3999, Hollóháza Károlyi út 11.

+36 20 592 2488

Hollóházi Porcelán Bemutató- és Kiállítóterem

1055, Budapest Falk Miksa u. 7.

+36 70 476 4374

Hollóházi garancia

Közvetlenül manufaktúrából ikon

Közvetlenül manufaktúrából

Biztonságosan csomagolva ikon

Biztonságosan csomagolva

Hungarikum ikon

Hungarikum

Pótlás ikon

Pótlás