play pause

Elfogadó által kínált áru igénybevételének és az átvétel lebonyolításának leírása, szállítási feltételek

A Szolgáltató internetes felületén megrendelt összes termékre az alábbi szállítási információk vonatkoznak:

A megrendelt csomag értékének kiegyenlítése történhet:

  • bankkártyával a webshop felületén keresztül (K&H Bank)
  • előre utalással a rendelést jóváhagyó emailben szereplő információk alapján,
  • utánvétellel készpénzben a csomag átvételekor,
  • készpénzben vagy kártyával személyes márkabolti átvétel esetén.

A csomag átvétele történhet:

  • személyesen a Hollóházi Porcelánmanufaktúra Kft. saját üzemeltetésű márkaboltjaiban,
  • futárszolgálat által kiszállítva megadott magyarországi címre,
  • nemzetközi futárszolgálat által kiszállítva külföldi címre.

Amennyiben a leadott megrendelés csak részlegesen teljesíthető, akkor a Vevő

  • elállhat a rendelésétől,
  • kérhet részteljesítést (ebben az esetben természetesen csak a készleten lévő termékeket fizeti ki)
  • kérhet elhalasztott teljesítést (akkor kapja meg a csomagot, amikor az összes termék a raktárba érkezett)

Magyarországi szállítási cím esetén:

A Vásárló részére a megrendelt árut a Szolgáltató a rendeléskor megadott szállítási címre szállítja. A Vásárlót a Szolgáltató a CS-SPRINT Futárszolgálat segítségével szolgálja ki. A megrendelt csomagokra a Szolgáltató csomagolási költséget csak exkluzív csomagolás esetén számol fel, amit külön soron tüntet fel a számlán.

Előre utalásos fizetés esetén a Szolgáltató a termék csomagolását csak az utalás beérkezése és feldolgozása után kezdi el, erről a visszaigazoló levélben tájékoztatja a vevőt.

A megrendelés visszaigazolása után a szolgáltató a termék raktárba érkezését követően a terméket csomagolja, előkészíti szállításra, majd átadja a logisztikai partnernek. A vevő értesítést kap arról, hogy a rendelés státusza megváltozott, valamint információt a várható kiszállítás dátumáról.

Amennyiben a Vásárló személyes márkabolti átvételt választott és a megrendelt termék a kiválasztott márkabolt készletén elérhető, ebben az esetben nem a központi raktárból történik a kiszolgálás.

Házhoz szállítás esetén a futár a rendeléskor leadott telefonos elérhetőségen megpróbálja elérni a vevőt kiszállítás előtt 1 órával. A futárnál a termék ellenértéke csak készpénzben egyenlíthető ki! A futár nem köteles pénzváltásra, ezért kérjük a megrendelés pontos összegét készítsék elő! A futár akkor is megkísérli a termék kézbesítését, ha a vevőt nem érte el telefonon. Amennyiben a kézbesítés sikertelen, a futár a következő munkanapon ismét megkísérli a kézbesítést. Kétszeri sikertelen próbálkozás után a csomag visszakerül a szolgáltató raktárába kézbesíthetetlen státusszal. Ilyen esetben a felmerült szállítási költséget a megrendelő kötelese megfizetni!

A kiszállítási címet az alábbiak szerint lehet módosítani:

  • ha a cím módosítás még a futárnak való átadása előtt történik – ezt a Szolgáltató felé kell jeleznie! - a cím módosítás díjmentes,
  • ha a cím módosítás még a futárnak való átadása után történik – ezt a futár felé kell jeleznie:
    • a csomagfelvétel után, de még aznap: 1.000 Ft + ÁFA / cím módosítás
    • kézbesítés napján csak az adott helyiségen belül: 1.000 Ft + ÁFA
    • a kézbesítés napján más helyiség esetén 1 nappal csúszik a kiszállítás és 1.000 Ft + ÁFA a díja

Kiszállítási díjak:

Magyarország területén egységesen: 2.540 Ft

30.000 Ft feletti vásárlás vagy márkabolti személyes átvétel esetén a szállítás ingyenes.

Az ingyenes kiszállítási összeghatárt el nem érő megrendelés esetén a kiszállítás költségét minden esetben a rendszer automatikusan számolja a megrendelni kívánt termékek kosárba tételét, és a szállítás, illetve a fizetés módjának megadását követően. Esetleges rendszerhibából adódó téves tájékoztatásért a Szolgáltató nem vállal felelősséget!

Szállítási címként szerepelhet a lakás, vagy akár a munkahely címe is, azaz Magyarország területén bármilyen szállítási cím megadható. A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől is. Szállítási címként azt a címet érdemes megjelölni, ahol a Vevő nagy valószínűséggel tartózkodik a szállítás várható időpontjában.

CS-Sprint ügyfélszolgálat áll rendelkezésükre:

E-mail: info@cs-sprint.hu

Telefon: +36 (20) 293 9999 vagy +36 (20) 493 9999

A Hollóházi Porcelánmanufaktúra Kft. saját üzemeltetési márkaboltjainak elérhetőségei:

1074 Budapest, VII. ker., Dohány u 1/c. Tel.: +36 (20) 592-5676

3999 Hollóháza, Károlyi u. 11. Tel.: +36 (20) 592-2488

Külföldi szállítási cím esetén:

A Szolgáltató országon kívüli szállítás esetén minden esetben egyedi ajánlatot ad a Vevőnek a szállításra! A szállítás csak a jóváhagyott ajánlat, valamint a megrendelt áru, valamint a szállítási költség kiegyenlítése után történik meg!

A Hollóházi Porcelánmanufaktúra Kft. online üzemeltetés elérhetősége:

Kálnási Nikoletta, Tel.: +36-20-241-1458 email: webshop@hollohazi.hu

 

 

Kosaram

SÜTI BEÁLLÍTÁSOK

A Szükséges sütiket nem lehet letiltani, mivel azok elengedhetetlenek az oldal megfelelő működéséhez. Válaszd ki a számodra alkalmas "testreszabott süti" beállítást.

×
Technikailag szükséges

A technikailag szükséges sütik használatának jogalapja az Adatkezelő jogos érdeke, azonban felhasználók érdekében is áll ezek kezelése, nélkülük ugyanis a webshop használata nem volna lehetséges.

Funkcionális sütik:

szerepet játszanak a bejelentkezési adatok kezelésében, megjegyzésében, feladatok, tranzakciók folyamatának megjegyzésében, valamint hirdetések megjelenítésében az oldalon. A funkcionális sütik használatának jogalapja a felhasználó hozzájárulása, amelyet a honlap első meglátogatásakor felugró ablak formájában, az ott megjelenő jelölőnégyzet jelölésével adhat meg.

A hozzájárulás elmaradásának lehetséges következménye: a felhasználó nem tudja a honlap valamennyi kényelmi funkcióját igénybe venni.

Kényelmi sütik:

A Testreszabáshoz használt sütik összegyűjtik és megjegyzik a látogatók preferenciáit a holloháza webshopban, amivel segítik ezen weboldalak általános felhasználói élményének növelését. Továbbá a honlapokon tapasztalt személyes preferenciák, böngészési múlt alapján segítik a közösségi média és a fizetett reklámok hatékonyságának növelését. Az aggregált és anonim információk elemzésekhez kerülnek felhasználásra.

A hozzájárulás elmaradásának lehetséges következménye: a felhasználó nem tudja a honlap valamennyi kényelmi funkcióját igénybe venni, részére személyre szabott, számára releváns hirdetések, tartalmak megjelenítése nem lehetséges.

Miért van szükség sütikre?
  • Lehetővé teszi a süti beállítások elfogadását és betartását
  • Bejelentkezési adatok megjegyzéséhez
Miért van szükség a Testreszabáshoz használt sütikre?
  • A honlapokon található formok kitöltésének segítéséhez
  • Lehetővé teszi, hogy megoszd az adatokat a közösségi hálózatokban
  • Annak ellenőrzéséhez, hogy a weboldal egységesen jelenjen meg
  • Az oldalon történő felhasználói aktivitás mérésére
  • A látogatók által preferált funkciók megismerésére a felhasználói élmény javításának érdekében
  • A látogatók érdeklődésének megfelelő tartalmak és reklámok meghatározásához, illetve megjelenítéséhez